حكاوى بنات كوول
اهلا ومرحبا بكي عزيزتي الزائره يسرنا الانضمام لأسرت المنتدي من خلال كلمه تسجيل
او كنتي واحدة من اعضاء المنتدي تستطيعين الدخول من خلال كلمه الدخول
ملحوظه:هذا المنتدي للبنات فقط ممنوع تسجيل الاولاد لأي سبب كان
مع تحياتي لكي بوقت ممتع
المديره العامه

حكاوى بنات كوول



 
الرئيسيةالبوابةالتسجيلدخول
بحـث
 
 

نتائج البحث
 
Rechercher بحث متقدم
المواضيع الأخيرة
» المشرفه شروق ٢٠١٨
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 31, 2018 9:22 pm من طرف shrouk

» حليب الأطفال الرخيص! - سمر المقرن
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مارس 23, 2015 10:22 am من طرف سكرة

» طالبوا الجهات الرقابية بمراقبة المنتج وتطبيق آليات صارمة قبل دخوله للسوق
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالأحد مارس 22, 2015 1:27 am من طرف سكرة

» الندوة الثانية لطب تطور و سلوك الأطفال
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين أكتوبر 20, 2014 6:40 am من طرف سكرة

» موقع المتابعين العرب
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2014 2:46 pm من طرف damascus

» موقع سوق الرياض للمنتجات الصحية
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالخميس يوليو 24, 2014 2:28 pm من طرف damascus

» أرخص عروض المتابعين من سيرفر Social Market
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2014 10:41 am من طرف damascus

» روابط الأخوة الإسلامية على ضوء الكتاب والسنة بفهم سلف الأمة للشيخ صادق البيضاني
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء يونيو 03, 2014 10:28 am من طرف damascus

» 5000 طالب وطالبة يشاركون في فعاليات أسبوع الفطور السعودي
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالجمعة مايو 23, 2014 2:28 pm من طرف سكرة

ازرار التصفُّح
 البوابة
 الصفحة الرئيسية
 قائمة الاعضاء
 البيانات الشخصية
 س .و .ج
 ابحـث
منتدى
التبادل الاعلاني
احداث منتدى مجاني

شاطر
 

 هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها

اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
ahlawea mooot
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
ahlawea mooot

انثى

عدد المساهمات : 221
نقاط : 7542
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 12/03/2010
العمر : 30
الموقع : ahlyegypt.com
المزاج حزين

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 9:32 am

كل يوم تقريبا نمشى فى الشوارع ونشاهد مناظر كثيره... منها اللى يسر النظر ومنها اللى يسىء النظر
واليوم اصبح يوجد فروق كثيره بين البنات.... فمنهم من تركت قواعد الموضه جانبا واتجهت للبس الاسلامى
ومنهم من يزداد تمسكهم بالموضه بازدياد عدد القنوات الفضائيه التى تحاول تسوق احدث الموديلات
والسؤال الذى يطرح نفسه هو؟
هل مظهر البنت ولبسها يدل على اخلاقها؟
هل ارتداء البنت للموضه يعتبر تقدم؟
هل لو امتنعت الفتاه عن لبس الملابس الحديثه معناها ان هذه الفتاه متخلفه؟
طيب كيف ينظر الناس لها وباى نظره؟ وهل لو تمسكت الفتاه بالملابس الحديثه والموضه
يحكم عليه انها بدون اخلاق؟
فهل يوجد هناك حلقة وصل ما بين الموضه والاخلاق؟

واخيرا يوجد مثل شهير كلنا نعرفه يقول (كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس)
فياترى ايه هو اللى يعجب الناس؟

فى انتظار اراء الجميع
<script src='http://img297.imageshack.us/shareable/?i=19651975.png&p=tl' type='text/javascript'></script><noscript>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]</noscript>

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
ستين مليون من كل شكل ولون عشان الاهلى كل شىء بيهون لو روحت فين دايما معاك ومهما كان عمرى ماهنساك هعيش واموت ومهما العمر يفوت وراك يااهلى اقول باعلى صوت الاهلى فوق فوق الجميع[img]


عدل سابقا من قبل ahlawea mooot في الأربعاء مايو 26, 2010 3:26 pm عدل 1 مرات
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
????
زائر



هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 1:27 pm

صراحه انا راى فى البنات اليومين دول وعلى اللبس بتاعهم وحش جدا ايه الى بيعملوه ده دا يابنتى الاجانب مش بيلبسوا الى احنا بنلبسه بيكون اه عريان لكن مش ضيق للدرجه دى وعندك حق يا اهلاويه اللبس هو الى بيدل على الاخلاق ازاى كان اللبس محترم يبقى البنت دى محترمه لكن بقى لو سافل يبقى البنت دى سافله واهلها ملهمش كلمه عليها ومش متربيه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shrouk
نائبة المديرة العامة
نائبة المديرة العامة
shrouk

انثى

عدد المساهمات : 534
نقاط : 8068
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 25
الموقع : مصر
المزاج نوبه مالى سلام

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 4:50 pm

اولا الموضوعجامد جدا وكمان يا اهلاويه صحيتى فيا حاجات كتير اوى
انا كتير ببقا عاوزه البس زى اصحابى بنطلةنات ضيقه وبتاع
لاكن الحمد الله اخواتى الولاد بيوقفونى عند حدى
وببقا مضايقه لاكن لاما بعد مع نفسى كده افكر
اقول والله ماما واخواتى صح الشباب بقو حاجه رخمه موت
لا يا همس انتى عندك حق فى حوار ان الاجانب مش بيلبسو زينا
بس اللى يضائيك تلاقى بت لابسه بنطلون ضيق موت وعليه بضى على القمر
وال ايه الطرحه من فوق طب والنبى ايه ده بجد يارتنى كنت واد هههه
بس لو كنت واد ماكنتش هعرف اسجل هنا صح ولا كنتو هتسمحولى هههههههه
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahlawea mooot
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
ahlawea mooot

انثى

عدد المساهمات : 221
نقاط : 7542
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 12/03/2010
العمر : 30
الموقع : ahlyegypt.com
المزاج حزين

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 5:31 pm

بصو انتم عندكم حق فى كلامكم
وفعلا ياشروق انا بضايق جدا من البنت اللى تلبس بنطلون ضيق وباضى قصير
وتبقى محجبه ماهو مش حجاب وخلاص لازم الحجاب يكون ليه احترامه
بس المشكله ان فعلا فى بنات بتبقى محترمه بس بتحب تبقى على الموضه
تلاقى الناس على طول يقولو دى مش محترمه بالرغم من انهم ممكن يكونو ظالمينها
خلينا صرحه ممكن واحده تبقى لبسه لبس محترم جدا لكن هى مش محترمه وطبعا بتحصل
واميد ورد عليكم حاجه ذى كده
يعنى ممكن يكون مش شرط البس هو اللى يحدد الاخلاق
وبصراحه البنت المحترمه محترمه حتى لو عريانه لانها بترجع للتربيه

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
ستين مليون من كل شكل ولون عشان الاهلى كل شىء بيهون لو روحت فين دايما معاك ومهما كان عمرى ماهنساك هعيش واموت ومهما العمر يفوت وراك يااهلى اقول باعلى صوت الاهلى فوق فوق الجميع[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
shrouk
نائبة المديرة العامة
نائبة المديرة العامة
shrouk

انثى

عدد المساهمات : 534
نقاط : 8068
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
العمر : 25
الموقع : مصر
المزاج نوبه مالى سلام

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 5:35 pm

بوصى يا اهلويه انا والله قولت لماما الكلام ده بلنص قالتلى مثال خلتنى اقتنع
انتى دلوفتى فى اتنين ماشين فى الشارع واحده لابسه محترم اوى والتانيه لابسه لابس
ضيق والكلام ده طبعا هتقولى البت اللى لبسه ضيق هى دى مش كويسه لاكن التانيه دى محترمه
وياريت كل البنات زيها
بس لة عرفتيهم ممكن تلاقى العكس بس االبنت بمظهرها مش بسلوكها يعنى بلنسبه لناس اللى هيشوفها بس
فهمانى
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
ahlawea mooot
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
ahlawea mooot

انثى

عدد المساهمات : 221
نقاط : 7542
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 12/03/2010
العمر : 30
الموقع : ahlyegypt.com
المزاج حزين

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالإثنين مايو 24, 2010 7:28 pm

طبعا ياشوشو فهماكى ومقتنعه كمان بالكلام دا جدا
وعرفاه لان اخويه شاب ودايما يقولى الكلام دا لانه فاهم
وطبعا بيشوف اشكال والوان
انا بس نفسى محدش يظن ظن وحش فى حد وخلاص
وبصراحه بينى وبينك الشباب مبتسبش واحده فى حالها
لابسه حلو لابسه وحش باردو بتتعاكس
ربنا يسترها عليتا جميعا

انا بقى عايزه اعرف فين البنات ومبيدخلوش ليه
الامتحانات وخلصت والحمدلله فينهم بقى
صبرنى يااااااااااااااااااااااااااارب

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
ستين مليون من كل شكل ولون عشان الاهلى كل شىء بيهون لو روحت فين دايما معاك ومهما كان عمرى ماهنساك هعيش واموت ومهما العمر يفوت وراك يااهلى اقول باعلى صوت الاهلى فوق فوق الجميع[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
banota cool
المديرة العامة
المديرة العامة
banota cool

انثى

عدد المساهمات : 934
نقاط : 8600
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 24
الموقع : مصر ام الدنيا
المزاج رومانسى&amp;رااااايق

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 7:21 am

احم احم انا جيييييييت وعندى شوية اراء كدة

اولاااا انا مع كلااااااام سمر البنت مش بيتحكم عليها بالشكل
ولا باللبس بس اللى يعرفها كووويس ممكن تكون البنت محترمة وكويسة ومتربية
بس حابة تمشى على الموضة فامفيش مشاكل بس مش لازم الموضة تكون
محزقة زيادة عن اللزوم
ولو البنت امتنعت عن الملابس الحديثة طبعاااا دة مش تخلف ولا حاجة
ببس الناس هى اللى بقت متخلفة وعمتا انا عندى اختين اكبر منى وبيسلبسوا
وعادى بس فى المعقووول لبس محترم
وكمااان انتوا حجاب ايه اللى بتتكلموا فيه هو اللى البنات بتلبسه دة حجاب
لالالالالا الحجاب المفروووض يكون تحت الصدر هو دة المفروض يعنى واصلا البناطيل حرااام
ضيقة او واسعة

وكمان انا حسيت ان رحاب انفعلت اوى فى الاخر هى نفسك ياعسلية
ولا يغرك ولا يهزك المحترم محتررررم ولا ايه

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عندما يجن العالم كله برجل واحد فهو بلا شك الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://coolgirls2alafdal.alafdal.net
banota cool
المديرة العامة
المديرة العامة
banota cool

انثى

عدد المساهمات : 934
نقاط : 8600
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 24
الموقع : مصر ام الدنيا
المزاج رومانسى&amp;رااااايق

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 7:26 am

صح نسيت حاجة
بصراااااحة البنات اللى بتلبس لبس اوفر زيادة عن اللزوم
هى اللى بتغرى الشاب انه يبصلها
بس فى شباب محترمة على ما اظن واللى مشوفتش حد محترم لحد دلوقتى
والمثل اللى بيقول كل اللى يعجبك والبس اللى يعجب الناس
مش عاجبنى والناس مالها ما كل واحد يخبط دماغه فى الحيطة


وميرسى ياقمرااااية على الموضوع الجاااااامد دة

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عندما يجن العالم كله برجل واحد فهو بلا شك الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://coolgirls2alafdal.alafdal.net
جوجو صح الصح
مشرفة قسم مول بنات كووول
مشرفة قسم مول بنات كووول
جوجو صح الصح

انثى

عدد المساهمات : 110
نقاط : 7330
السٌّمعَة : -1
تاريخ التسجيل : 09/04/2010
العمر : 27
الموقع : حبيبتى يامصر
المزاج غير مستقر

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 7:46 am

انا بقى احب اقولك ياسمورة ان البنت مش بلبسها. المحترم محترم سيبك انتى ممكن تكون واحدة لابسة ازدال وبتعمل حاجات اللى لابسة ضيق مش بتعملوا والدليل عندى صاحبتى با اذال وبتعمل اللى مبعملوش الاحترام ملوش علاقة بالبس انا اة بحب البس على الموضة بس فى المعقول وانا من اشد الناس اللى بتكرة المثل دة لان زى مابتقولى يابطوط كل واحد حر بس ارجع واقول انا عرفت بنات كتير واغلبهم بيلبسوا ضيق ولكن واللة محترمين بمراحل عن اللى بيلبسوا واسع وبجد موضوع حلو جدااااااااااااا واللة



جوجووووووووووووووووووصح الصححححححححححححححححححححححححح
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
banota cool
المديرة العامة
المديرة العامة
banota cool

انثى

عدد المساهمات : 934
نقاط : 8600
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 24
الموقع : مصر ام الدنيا
المزاج رومانسى&amp;رااااايق

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 8:02 am

بس هو دة اللى احنا بنتكلم فييييه
ياباشا

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عندما يجن العالم كله برجل واحد فهو بلا شك الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://coolgirls2alafdal.alafdal.net
ahlawea mooot
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
مشرفة قسم النقاش والحوار الجاد
ahlawea mooot

انثى

عدد المساهمات : 221
نقاط : 7542
السٌّمعَة : 1
تاريخ التسجيل : 12/03/2010
العمر : 30
الموقع : ahlyegypt.com
المزاج حزين

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 10:14 am

والله انا سعيده جا بالمناقشه الجميله دى
وميرسى لمروركم يافمراتtl' type='text/javascript'></script><noscript>[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]</noscript>

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
ستين مليون من كل شكل ولون عشان الاهلى كل شىء بيهون لو روحت فين دايما معاك ومهما كان عمرى ماهنساك هعيش واموت ومهما العمر يفوت وراك يااهلى اقول باعلى صوت الاهلى فوق فوق الجميع[img]
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
banota cool
المديرة العامة
المديرة العامة
banota cool

انثى

عدد المساهمات : 934
نقاط : 8600
السٌّمعَة : 8
تاريخ التسجيل : 07/01/2010
العمر : 24
الموقع : مصر ام الدنيا
المزاج رومانسى&amp;رااااايق

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالثلاثاء مايو 25, 2010 10:17 am

العفو ياجميل انتى اللى موضوعك احلى ويستحق الردود
والمناقشات

::::::::::::::::::::::::::توقيعى مع حكاوى بنات كوووول:::::::::::::::::::::::::::::::
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


عندما يجن العالم كله برجل واحد فهو بلا شك الملك
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://coolgirls2alafdal.alafdal.net
Rozy
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
Rozy

انثى

عدد المساهمات : 189
نقاط : 7560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
الموقع : الزمالكـ
المزاج وانت مالك!!@

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 11:07 am

انا الاول هرد ع الاسئله
..................

هل مظهر البنت ولبسها يدل على اخلاقها؟
دا حاجه اكيده بس موش في كل الاوقات
احيانا بيبقا فيه بنات لبسها موش كويس بس اخلاقهم كويسه
هل ارتداء البنت للموضه يعتبر تقدم؟
لاء طبعا
لان اوقات الموضه بتبقا موش كويسه او اللبس يعني محزق وكدا
هل لو امتنعت الفتاه عن لبس الملابس الحديثه معناها ان هذه الفتاه متخلفه؟
لالالالالالا التخلف دا هما اللي بيقولوه عشان نجري ورا الموضه والكلام الفارغ
طيب كيف ينظر الناس لها وباى نظره؟ وهل لو تمسكت الفتاه بالملابس الحديثه والموضه
يحكم عليه انها بدون اخلاق؟
الناس بيبصو للبنات اللي بتلبس ملابس اسلاميه ع انها فتاه متخلفه بس مش كل الناس
وبيحكمو عليها بكدا ..
فهل يوجد هناك حلقة وصل ما بين الموضه والاخلاق؟
اها طبعا
احيانا الموضه بتبقا لبسها كويس واخلاقي
بس دا نادر جدا
اللى يعجب الناس)
فياترى ايه هو اللى يعجب الناس؟
فيه ناس بيعجبهم اللبس المحزق واللزق
وناس بيعجبهم اللبس الاسلامي
بس احنا طبعا احنا اللي بنختار
ومحدش ع فكره بيلبس برأي الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rozy
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
Rozy

انثى

عدد المساهمات : 189
نقاط : 7560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
الموقع : الزمالكـ
المزاج وانت مالك!!@

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 11:07 am

انا الاول هرد ع الاسئله
..................

هل مظهر البنت ولبسها يدل على اخلاقها؟
دا حاجه اكيده بس موش في كل الاوقات
احيانا بيبقا فيه بنات لبسها موش كويس بس اخلاقهم كويسه
هل ارتداء البنت للموضه يعتبر تقدم؟
لاء طبعا
لان اوقات الموضه بتبقا موش كويسه او اللبس يعني محزق وكدا
هل لو امتنعت الفتاه عن لبس الملابس الحديثه معناها ان هذه الفتاه متخلفه؟
لالالالالالا التخلف دا هما اللي بيقولوه عشان نجري ورا الموضه والكلام الفارغ
طيب كيف ينظر الناس لها وباى نظره؟ وهل لو تمسكت الفتاه بالملابس الحديثه والموضه
يحكم عليه انها بدون اخلاق؟
الناس بيبصو للبنات اللي بتلبس ملابس اسلاميه ع انها فتاه متخلفه بس مش كل الناس
وبيحكمو عليها بكدا ..
فهل يوجد هناك حلقة وصل ما بين الموضه والاخلاق؟
اها طبعا
احيانا الموضه بتبقا لبسها كويس واخلاقي
بس دا نادر جدا
اللى يعجب الناس)
فياترى ايه هو اللى يعجب الناس؟
فيه ناس بيعجبهم اللبس المحزق واللزق
وناس بيعجبهم اللبس الاسلامي
بس احنا طبعا احنا اللي بنختار
ومحدش ع فكره بيلبس برأي الناس
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
Rozy
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
مشرفة قسم الالعاب والنكت والترفيه والتنطيط&دردشة وفرفشة
Rozy

انثى

عدد المساهمات : 189
نقاط : 7560
السٌّمعَة : 0
تاريخ التسجيل : 06/02/2010
الموقع : الزمالكـ
المزاج وانت مالك!!@

هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها Empty
مُساهمةموضوع: رد: هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها   هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها I_icon_minitimeالخميس يوليو 15, 2010 11:08 am

نسيت اشكرك ياقمر ع التوبيك الجميل دا
وبجد دي حدوته مهمه جدا جدا
ميرسي ياقمرررررر
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
 
هل ملابس الفتاه تحدد اخلاقيتها
الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
حكاوى بنات كوول :: قسم النقاش والحوار الجاد-
انتقل الى: